Mourning My sister, Lucica Vainer

VAINER, Lucica fica lui David (Dutzu) Aronovici


Sunt Mircea Miha Mendel Joseph Ahronovitz sunt si sunt sigurul frate a lui Lucica Aronovici Vainer. Sora mea cu zece mai mare sa dus in ceruri acum o luna. Nu am crezut ca ea este mortala.' De ce am eu atitea nume? Miha este numele meu Israelian. Mendel este numele religios. Iar Joseph este un nume Kabbalistic ca imi schimb soarta


Lucica a avut un singur nume. Lucica, ca o fetita, se refuza fie numita "tanti Lucica". Se imbraca fistichiu cu flori de culori pe bluze tineresti. Cind era la liceu, a aparut in piesa D'ale Carnavalului a lui Caragiale. Eu aveam 6 ani si am fost fermecat de ea ca actrita. A pus ca vrea sa devina o acctrita, Mama noastra nu era incintata de aceste aspiratii, dar a dus- la o auditie cu Moni Ghelerter, uan faimos regizor de teatru in Bucuresti, Geo Bogza acria de el


"„Era un băiat cult și contemplativ... slab, palid, cu părul vâlvoi..., purta în toată făptura lui o veșnică stare de nervozitate... Avea ochi mari, exagerați, ca de o alarmă perpetuă, ca de o spaimă neprecisă"


Sotia lui era o actrita frumoasa, Marcela Rusu, Ei locuiau in blocurile de apartamente din Cismigiu, faimosul parc in inima orasului Bucuresti. era ca si cum intrai in paradis de unde toti se intorc facinati. Nu stiu ce a urmat, dar Lucica l-a cunoscut si s-a indragostit de un tinar capitan medic din armata Romana, Carol Vainer, cu 20 de ani mai mare ca mine.


Nu pot scrie aceste detalii,fara simt un nod in git. Din fericire feciorii ei sunt cu mine. Alon si Sorin Vainer, medici nefrologi si amindoi mensch.


Eu sunt mereu cu gindul la ei si la parintii nostrii. Tot ce fac, tot ce respitr intraba pe dinauntrul meu. Ma vedeti?


Am patru copii, imprastatti in lume. . Acuma Lucica traieste si traieste si in ficele mele


Dorintza meiaarzatoare este sa pot fi impreuna cu toti copii me Si Alin si Sorin si Lucica in inimile noastre


Comments

Sadhana s said…
I have just started learning Value investing... Really its a great information. Thanks for sharing.
Bata India Limited
Batliboi Limited
Bayer CropScience Limited
BCC Fuba India Limited

Popular Posts